Factorul “încredere”, decisiv în alegerea unei agenţii de turism?

Posted on Posted in News
“Este interesant de observat cum, în urma evenimentelor recente din piața de turism, factorul de încredere a devenit unul decisiv în alegerea agenției, iar această încredere se construiește în timp, prin acțiuni repetate și consecvente, motiv pentru care sperăm să dezvoltăm astfel de studii în viitorul apropiat”, a declarat Ingrid Lambru, Marketing Director la Mercury Research.

Din studiul realizat în luna septembrie a acestui an de Mercury Research, reiese că turiştii români mizează mai ales pe încredere, atunci când apelează la serviciile unei agenţii online de turism.
Vola.ro este cea mai de încredere agenţie de turism online din România pentru o treime dintre călătorii care cunosc acest brand, pe locul doi la nivel de încredere situându-se Avion.ro cu un procentaj de 20% din rândul călătorilor care au răspuns acestui sondaj.
Detalii și concluzii aici.

Related Post

Recomandă si prietenilor...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *