Întrebări şi Răspunsuri – Cum particip la sondaje plătite

Posted on Posted in Utile

Întrebări şi Răspunsuri - Cum particip la sondaje plătite

Cine este Mercury Research? Ce este eXPRIM?

Cum particip la comunitatea de sondaje online plătite eXPRIM, administrată de Mercury Research, cea mai importantă companie independentă de cercetare de piaţă din Romania?

Cum pot deveni membru al panelului?

Puteţi deveni membru al panelului prin înregistrarea pe acest forum, sau mult mai rapid inregistrandu-va aici:

Ce  presupune apartenenţa la eXPRIM?

Ca membru al panelului eXPRIM, vei fi invitat să participi la cercetări de piaţă pe diverse teme. Participarea la o cercetare este voluntară, dar poţi răspunde la un chestionar o singură dată. Răspunsurile pe care le vei furniza vor fi combinate cu ale altor membri şi vor fi utilizate pentru a ajuta oamenii de afaceri la luarea unor decizii legate de serviciile şi produsele oferite. Numărul invitaţiilor pe care le vei primi este variabil. Este posibil să închidem o cercetare înainte ca tu să participi la ea; acest lucru se întâmplă atunci când un mare număr de respondenţi au răspuns deja. În aceste situaţii vei primi un mesaj prin care vei fi informat de acest lucru.

De ce este părerea mea importantă?

Colaborăm cu o gamă variată de companii, companii care pun preţ pe părerile clienţilor pentru a îi ajuta la luarea deciziilor privind produsele sau serviciile care vor urma să fie lansate sau îmbunătăţirea celor prezente. Aceste păreri ale dvs. ajută în formarea acestor produse şi servicii, ele putând fi văzute în magazine şi în comunitatea dvs. locală.

Cum mă veţi contacta pentru a lua parte la aceste studii şi chestionare?

De obicei, aceste invitaţii pentru a completa studii şi chestionare vă vor fi trimise prin email şi pot fi accesate şi completate pe Internet.

Ce primesc în schimbul completării acestor chestionare?

Ca un semn de recunoaştere a importanţei participării dvs. la fiecare sondaj, veţi câştiga puncte pe care le puteţi apoi converti în bani. Aceste forme recompensatorii nu sunt o formă de plată pentru timpul pe care ni-l acordaţi, ci un gest de recunoştinţă şi mulţumire pentru implicarea dvs. Când veţi acumula echivalentul în puncte a minim 100 RON îi veţi putea retrage sub formă de bonuri cadou cu care puteţi achiziţiona o gamă largă de produse, sau sub forma unui voucher de cumpărături pe site-ul e-MAG.

Nu sunt înscris în comunitatea eXPRIM, dar altcineva din gospodaria mea este. Pot completa chestionarele lui?

Nu, dar vă invităm şi pe dvs. să vă alăturaţi Comunităţii eXPRIM. Pentru a face acest lucru, vă invităm să vă inregistrati aici.

Cât timp am la dispoziţie pentru a completa un chestionar?

Este foarte important să completaţi chestionarul în totalitate şi cât mai curând după ce aţi primit emailul cu invitaţia dvs. personalizată.
Durata chestionarului variază de la studiu la studiu, încadrându-se undeva între 5 şi 60 minute.

De ce uneori pot raspunde doar la câteva întrebări şi apoi studiul se incheie?

Nu toate studiile se potrivesc cu profilul dvs. Deseori, punem anumite întrebări la începutul chestionarului pentru a stabili dacă vă potriviţi unui anumit criteriu specific. Dacă nu vă potriviţi cu acel criteriu specific, veţi fi anunţat înainte de începerea chestionarului. Ca să vă trimitem invitaţii potrivite, nu uitaţi să vă completaţi profilul personal.

Cum îmi schimb datele de contact (parola, adresa etc), precum şi răspunsurile la chestionarul iniţial?

Puteţi face aceste lucruri accesând linkul dvs. personalizat primit pe adresa de email, sau accesând profilul personal. Numele de utilizator este în general adresa de email folosită la inregistrare (sau user-name ales de dvs), iar dacă aţi uitat parola (sau nu aţi folosit-o niciodată), puteţi genera una folosind linkul “V-aţi uitat parola?”

Întâmpin probleme în a completa sau folosi chestionarul online. Mă puteâi ajuta?

Daca aveţi orice tip de problemă sau sugestie, ne puteţi trimite un email la adresa panel[at]mercury.ro. De obicei, chestionarele pe care le primiţi vă dau posibilitatea să vă opriţi din completare la un anumit punct şi apoi să reveniţi din acelaşi loc la o dată ulterioară (deşi nu este recomandat). Pentru acest lucru, este recomandat să folosiţi browserele Internet Explorer sau Firefox.

Ce echipament (calculator) este necesar pentru a putea fi membru în Comunitatea eXPRIM?

Orice computer cu Windows 98/NT/2000/XP, Vista sau Windows7 (Seven), sau MacOS X/Linux cu Microsoft Internet Explorer sau Mozilla Firefox ca browser (de preferat). Toate browserele cu JavaScript sunt suportate (marea majoritate din cele de pe piaţă la momentul actual).

Ce veţi face cu informaţiile mele personale? Le veţi divulga şi altora?

Mercury Research vă asigură că toate datele dvs. personale pe care ni le furnizaţi sunt strict confidenţiale şi că nu vor ajunge la terţe părţi. De asemenea, datele dvs. personale nu vor fi asociate cu răspunsurile la sondajele la care veţi participa. Vă garantăm că Mercury Research nu trimite materiale publicitare.
Datele dvs. personale sunt folosite doar în scopuri statistice, pentru realizarea de cercetări de către Mercury Research si CINT din Suedia. Conform legii beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, puteţi să vă opuneţi prelucrării datelor şi să solicitaţi ştergerea lor, prin contactarea noastră la panel[at]mercury.ro.

Voi primit junk-mail sau spam prin folosirea adresei mele de mail prin înregistrarea în Comunitatea eXPRIM?

Deloc! Toate informaţiile furnizate sunt strict confidenţiale. Nu veţi primi alte mesaje de la alte companii fără permisiune.

Recomandă si prietenilor...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

43 thoughts on “Întrebări şi Răspunsuri – Cum particip la sondaje plătite

  1. La cat dupa ce am finalizat un chestionar se aloca punctele in contul de pe “exprim”? Am completat un chestionar pana la capat ieri si nu mi-au fost alocate punctele inca.

    1. Salut Adelina,
      Mulțumim și apreciam comentariu tău. Referitor la sesizarea ta, facem verificări și revenim cu un răspuns cat putem de repede.

    2. Salut Adelina,

      Inca data, mulțumim pentru comentariu tău. Astfel cu ajutorul acestor comentarii, noi putem furniza informații utile tuturor, atât celor din comunitatea Exprim cat și celor care doresc să se înscrie.
      De asemenea, cu ajutorul acestor comentarii vom putea actualiza pagina de Întrebări şi Răspunsuri.

      Referitor la întrebările tale:
      1. Punctele se vad în contul utilizatorului imediat după finalizarea unui chestionar valid. Sunt și cazuri speciale, când statusul chestionarului valid nu este înregistrat corect, iar punctele nu se vad imediat în cont. In acest caz, punctele se vor afișa în cont la finalizarea studiului, când aplicația în mod automat face o verificare și aplica statusul corect chestionarelor.

      2. Referitor la cazul tau, aplicația a raportat în data de 14 Septembrie două chestionare nefinalizate, cu status:
      a). “Early screen out
      Acest lucru înseamnă că nu ai corespuns profilului cerut de chestionar. Nu toate studiile se potrivesc cu profilul tau. Deseori, punem anumite întrebări la începutul chestionarului pentru a stabili dacă va potriviți unui anumit criteriu specific.
      Un exemplu ar fi “Consumați marca X?” – iar răspunsul sa fie “Nu“.

      b). “Quota full
      Acest lucru înseamnă că s-au strâns destule răspunsuri pentru categoria din care faci parte (numărul necesar de persoane de o anumita vârstă, sex, dintr-o anumită localitate…).

      Te asigurăm că nu putem interveni manual în desfășurarea acestor studii, iar intenția noastră este ca sistemul de punctare sa rămână transparent, onest și satisfăcător pentru toata lumea. Acesta este un sistem automat, care închide studiile și recompensează respondenții, fără ca noi să putem interveni în modificarea acestor puncte.

  2. Bună Cătălin,
    Mulţumim pentru comentariul tău, astfel ajutând la furnizarea unor informaţii utile membrilor comunităţii eXPRIM, cât şi celor ce doresc să se înscrie.
    Referitor la întrebarea ta, nu este obligatoriu ca în momentul acumulării echivalentului în puncte a 100 RON să retragi suma. Acesta este doar minimul de puncte în urma căruia poţi beneficia de una dintre modalităţile noastre de recompensare.

    1. Bună Cristian,
      Mulţumim pentru comentariul tău, astfel ajutând la furnizarea unor informaţii utile membrilor comunităţii eXPRIM, cât şi celor ce doresc să se înscrie. Te rugăm să ne acorzi o scurtă perioadă de timp pentru a face verificări şi vom reveni cu un răspuns cât de repede putem.

    2. Bună Cristian,
      Mulţumim încă o dată pentru comentariul tău. Referitor la întrebarea ta, numărul de chestionare şi implicit invitaţii trimise de noi şi primite de tine poate fi diferit de la o lună la alta. Este posibil ca într-o lună să primeşti mai multe invitaţii, în timp ce în altele este posibil sa nu primeşti niciuna, în funcţie de numărul de studii pe care le desfăşurăm. Pentru a te asigura că primeşti cât mai multe invitaţii, îţi recomandăm completarea exactă a întrebărilor de profilare, astfel fiind selectat şi invitat să participi la studii potivite profilului tău.

  3. Buna ziua,
    Am completat formularul de inscriere, si doresc a va felicita pentru ideea in sine a proiectului cat si pentru efortul depus de dumneavoastra. Apreciez sincer aportul dumneavoastra la bugetul fiecarei persoane inscrise si-mi doresc cu drag sa incepem colaborarea!

    1. Bună Camelia,
      Mulţumim că te-ai alăturat comunităţii eXPRIM, mulţumim şi pentru aprecieri!
      Orice feedback venit din partea voastră, pentru noi înseamnă foarte mult.
      Considerăm că părerile fiecaruia dintre voi contează şi din acest motiv ni se pare potrivit ca odata cu exprimarea acestor păreri focusate într-o anumită direcţie să existe şi o compensaţie materială pentru disponibilitatea pe care ne-o arătaţi.
      Sperăm într-o lungă şi benefică colaborare!:-)

    1. Bună Maria,
      Mulţumim pentru comentariul tău, astfel ajutând la furnizarea unor informaţii utile membrilor comunităţii eXPRIM, cât şi celor ce doresc să se înscrie
      Numărul de chestionare şi implicit invitaţii trimise de noi şi primite de tine poate fi diferit de la o lună la alta. Este posibil ca într-o lună să primeşti mai multe invitaţii, în timp ce în altele este posibil sa nu primeşti niciuna, în funcţie de numărul de studii pe care le desfăşurăm. Pentru a te asigura că primeşti cât mai multe invitaţii, îţi recomandăm completarea exactă a întrebărilor de profilare, astfel fiind selectată şi invitată să participi la studii potivite profilului tău.

      1. Inca nu am primit nici-un sondaj. Profilul este completat 100%. Ori este o problema pe undeva ori este o mare teapa. Putin ajutor va rog ?

        1. Buna Maria,
          Iti inteleg ingrijorarea dar trebuie sa-ti reamintesc ca numarul de invitatii si de chestionare trimise de noi va fi diferit de la o luna la alta.
          Daca intr-o luna nu ai fost invitata sa participi la nici un sondaj nu inseamna ca asa se va intampla si in lunile urmatoare.
          Multumesc oricum ca ne-ai semnalat nemultumirea ta.
          Noi suntem perfect transparenti si ne ajuta sa aflam ce va preocupa legat de aceasta activitate pentru ca pe viitor sa putem avea o buna colaborare.

  4. Uofff.aștept și eu cu nerăbdare sa primesc chestionare …Dar nimic …Și a trecut o luna! Ce se întâmplă?

    1. Buna Lavinia-Gabriela,
      Nu trebuie sa te ingrijorezi.
      Numărul de chestionare şi implicit invitaţii trimise de noi şi primite de tine poate fi diferit de la o lună la alta.
      Daca intr-o luna nu ai primit nicio invitatie, nu inseamna ca nu vei primi niciodata o invitatie.
      Multumesc ca ne-ai semnalat ingrijorarea ta, sper sa o faci de fiecare data cand vrei sa afli ceva.
      Pentru noi feedback-urile primite de la voi conteza!

    1. Bună Cris,
      Mulţumim pentru comentariul tău.
      Toate cererile de plată înregistrate între data de 1 şi 30 a lunii vor fi procesate şi trimise între data de 1 şi 15 ale lunii următoare.

    1. Bună Georgiana,
      Mulţumim pentru comentariu.
      Pentru a verifica punctele acumulate, te rugăm să accesezi secţiunea “Intră în cont” de pe site-ul nostru. După logarea în cont, accesează secţiunea “Profilul tău”, iar apoi cea de “Retrage recompense”, aflată în partea stângă a ecranului. Aici poţi vizualiza soldul contului şi activitatea recentă. La acumularea celor 100 RON, tot aici va apărea şi butonul pentru retragerea recompensei.

  5. Nu mi se pare normal ca dupa ce completezi mai mult de jumatate din chestionar sa iti zica la final ca “ne pare rau dar nu te-ai calificat” si sa nu primesti nimic pentru asta….macar jumatate din suma sau ceva de genul…..cand te descalifica de la inceput e altceva…..dar altfel,consider ca ar trebui platit timpul petrecut cu chestionarul…..Am completat un chestionar in data de 4 nov. 2016

    1. Bună Ade,
      Îţi mulţumim pentru sesizarea făcută şi ne cerem scuze pentru orice neplăcere provocată.
      Din pacate am întâmpinat dificultăţi tehnice ce au dus la această confuzie.
      Dacă ai completat studiul în totalitate şi punctele nu se regăsesc în contul tău, te rugam să ne acorzi o anumită perioadă de timp pentru ca punctele care ţi se cuvin să fie creditate contului tău. În general, acest lucru se întamplă când perioada de timp alocată studiului s-a încheiat (între două săptămâni şi o lună).
      Sperăm să nu rămâi cu o impresie negativă despre noi din acest motiv, şi să dai curs în continuare invitaţiilor noastre de participare la studii.
      Mulţumim încă o dată pentru comentariul tău. Astfel de sesizări pot ajuta şi alte persoane aflate în aceeaşi situatie cu a ta, dar care nu au avut iniţiativa de a întreba.

    1. Bună Gabriela şi bine ai venit, ne bucurăm ca te-ai alăturat Comunităţii eXPRIM!
      Sperăm ca răspunzând primului tău sondaj de opinie curiozitatea să-ţi fie satisfăcută 🙂
      Ne-am bucura dacă cu această ocazie ne-ai impărtăşi impresiile tale.
      Pentru noi conteaza foarte mult părerile vostre, orice feedback ajutându-ne să îmbunătăţim activitatea pe care o desfăşurăm, aşa că iţi aşteptăm părerile! 🙂

  6. Bună ziua,
    Îmi puteţi spune, vă rog, cam cât durează emiterea voucherului eMag, din momentul în care se face solicitarea în aplicaţie?
    Întreb pentru că am făcut această solicitare în data de 01.11.2016 şi încă apeare ca fiimd ,,în aşteptare”.
    Menţionez că suma soicitată depăşeşte 100 lei.
    Mulţumesc!

    1. Bună Teo,
      Mulţumim pentru comentariul tău.
      Toate cererile de plată înregistrate între data de 1 şi 30 a lunii vor fi procesate şi trimise între data de 1 şi 15 ale lunii următoare.
      Astfel, cererea ta de retragere a sumei rezultate in urma completarii studiilor noastre va fi onorată în prima jumătate a lunii Decembrie 2016.

    1. Bună Constanţa,
      Mulţumim că te-ai alăturat comunităţii eXPRIM.
      Te rugăm să nu te îngrijorezi, numărul de invitaţii poate fi diferit de la o lună la alta. Este posibil ca într-o lună să primeşti mai multe invitaţii, în timp ce în altele este posibil sa nu primeşti niciuna, în funcţie de numărul de studii pe care le desfăşurăm.
      Dacă momentan nu ai fost invitată să participi la niciun sondaj nu înseamnă că aşa se va întâmpla şi pe viitor.

    1. Buna dimineat, Ileana!
      Multumim ca ne-ai semnalat aceasta problema, vom face o verificare si vom reveni azi cu un raspuns clarificator.

    2. Bună Ileana,
      Dacă ai completat studiul în totalitate şi punctele nu se regăsesc în contul tău, te rugam să ne acorzi o anumită perioadă de timp pentru ca punctele care ţi se cuvin să fie creditate contului tău. În general, acest lucru se întamplă când perioada de timp alocată studiului s-a încheiat (între două săptămâni şi o lună).
      Ne cerem scuze pentru orice neajuns provocat şi sperăm să dai curs în continuare invitaţiilor noastre de participare la studii.
      Mulţumim pentru înţelegere!

  7. buna ziua

    Am completat mai multe chestionare de cand sunt inscris la Dmv dar deabia acum am intrat in cont ca sa vad exact starea punctelor si a chestionarelor si nu vad nimic acolo ca si cum nu am participat la nici un studiu.Au o valabilitate si expirau sau…

    1. Buna dimineata, Iulian!
      Multumim ca ne-ai semnalat problema cu care te-ai confruntat, pentru noi conteaza orice feedback venit din partea voastra.
      Vom face o verificare in cursul zilei de azi si vom reveni cu un raspuns.

    2. Bună Iulian,
      Pentru a păstra confidenţialitatea contului tău, vei primi în scurt timp un email în care ţi se va detalia situaţia acestuia.

  8. Bună ziua ,nu știu ce se întâmplă cu punctele sau bani care trebuie alocați in contul meu la chestionarele care le-am facut!!!eu completez și tot așa și nimic.Nu știu ce să spun!!!poate să-mi explice cineva????dacă nu vă rog frumos să-mi spune-ți cum pot să șterg contul!!!!!!

    1. Bună Constanţa,
      Vei primi în scurt timp un email din partea noastră cu detalii referitoare la soldul contului tău.
      Mulţumim pentru înţelegere!

  9. Dar credeți că este normal să începi un studiu și după aceea să-ți scrie ca nu esti potrivit pentru sondaj!!!!!

    1. Bună Constanţa,

      Studiile desfăşurate au diferite subiecte de interes şi categorii de respondenţi. De exemplu, anumite studii sunt adresate persoanelor care locuiesc într-un anumit judeţ sau persoanelor care consumă o anumită marcă de lactate, altele sunt adresate persoanelor care utilizează un anumit produs de ingrijire, s.a.m.d. Pentru a identifica aceste persoane, sondajele au întrebări filtru în funcţie de care te poţi califica sau nu pentru parcurgerea întregului chestionar. Se poate ca răspunsurile tale să nu te încadreze pentru categoria urmarită de studiu: de ex, dacă în informaţiile din profilul tău specifici că consumai lactate, dar în chestionar nu bifezi marca X pe care o investigăm, vei fi redirecţionată către statusul “Early screen out”, neputând astfel completa studiul până la final.
      Ne cerem scuze pentru orice neajuns provocat şi sperăm ca prin explicaţiile de mai sus să fi adus informaţii clarificatoare.

      Mulţumim!

  10. buna ziua. am cerut si eu plata pe data de 9 noiembrie. as vrea sa stiu cand sosec banutii. astept un mail. va multumesc anticipat

    1. Bună Elena,
      Mulţumim pentru comentariul tău.
      Toate cererile de plată înregistrate între data de 1 şi 30 a lunii vor fi procesate şi trimise între data de 1 şi 15 ale lunii următoare.
      Astfel, cererea ta de retragere a sumei rezultate în urma completării studiilor noastre va fi onorată în prima jumătate a lunii Decembrie 2016.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *